2010. május 20., csütörtök

Mit Lehet Kezdeni egy Felsebzett Térddel?

Lassan fortyog Anyu egyik fekete lábosa, a vékonyka, a leggyorsabb égetőn. Benne sós víz és két kukorica. Waaaaaaah~! Imádom a kukoricát! Amint megfő RENGETEG margarint fogok rájuk tenni és így fogom majd megenni. Fincsi, fincsi kukorica! ^_^ Otthon, mármint Magyarországon állítólag nincs ilyen kukorica, ilyen fehér fajta. Ezt jobban szeretem a sárgánál, mert a sárga kicsit olyan édeskés, és nem szeretem az édeskés ételeket. Édeskés ewwwwww! Kukoricával nem kell sokat csinálni, csak meg főzni mintha tészta lenne, és olyan nagyon finom és laktató! (Nem is beszélve arról, hogy mennyire egészséges.) Közben, ahogy főzöd, a lakás, de legalább a konyha tele lesz ezzel a langyos, finom illattal.

(Földrengés Costa Ricában ahogy írtam ezt a bejegyzést, 16:32-kor, 6.1 Richter skálán. Nem semmi!)

Ma olyan kilenckor keltem fel majd vagy másfél órát mosakodtam. Hajmosás nap volt. A programom szerint ma bankos napot jelentettem ki. Fantasztikus volt, mivel hét közben, délután nem volt senki se a bankokban se a bankautomatáknál. Az egyik kártyát megint lenulláztam (a platinum kártyát, ami már le volt nullázva, de amit most nagyon, nagyon óvatosan és felelősen használtam), majd lementem a másik veszélyesbe is befizetni egy adott mennyiséget, és egy hatalmas jó meglepetéssel találkoztam: kisebb a tartozásom benne, mint amire emlékeztem (60 ezerrel kevesebb!). Ettől, természetesen nagyon, nagyon boldog lettem!

Postába is beugortam, hogy megnézzem kaptam-e valamit. Kaptam is, egy levelet Danitól, az egyik német levelező barátnőmtől. Mivel most beteg szabin vagyok és van időm, beugortam szintén a videokölcsönzőbe, ahol kikölcsönöztem a következőket:

Invictus, egy film amit nagyon vártam, és nagyon akartam megnézni a moziban, de nem jutottam el odáig. Most megnézem!

Daybreakers, egy film amiben szerepel Ethan Hawke és a jövőben játszódik... egy jövőben telis-tele vámpírokkal. ^_^ Imásom a vámpírokat!! (Kivéve, persze, a hülye Twilight  sorozat vámpírokat)

Capitalism, A Love Story, egy Michael Moore film. Meg kell, hogy mondjam, ez lesz a harmadik Moore film amit megnézek, és mindegyiket imádom! Moore mindig jól rábök a lényegre.

Young Victoria, egy "korbeli" (úgy kell mondani magyarul?) film Viktória királynőről. Játszik benne Emily Blunt és én IMÁDOM Emily Blunt-ot már "The Devil Wear Prada" óta.

Remélem már nem reng a föld többé (jaj, és olyan jó, hogy nem mentünk át a Távközlési Épületbe, és hogy beteg szabin vagyok, vagy az nagyon rosszul nézett volna ki!), tehát itt fogok ülni, pihengetek, nézegetem a térdemet - olyan érdekes ahogy a seb beforr! Egyszerűen olyan wow! Ma mégy csöpögött belőle a genny, de most már teljesen megszáradt és lassan besötétedik rajta a - - hogy mondják magyarul? Azt a barna kemény részt amit aztán az ember lehámozz és alatta az a fincsi, új, friss rózsaszín bőr van alatta. Angolul scab -- scab - tévézgetek és majd megnézem a filmjeimet. Jó így az élet!

Ennek a tetejében Marcsi mama ma befogadott, mint lányát az iwiw-ben. Olyan nagyon boldog vagyok ezért!!! Marcsi mama SZUPI!! És én nagyon, de nagyon-nagyon szeretem. :-)

Most megyek vissza pihizni.

Nincsenek megjegyzések: