2010. május 26., szerda

Egy Quizz Magic-osoknak és egy Bambulás Mindenkinek


Esős napok következnek mostanság. Ma mán bőrig áztam (egy kicsit) amikor elmentem a bankba a főnök taxi pénzéért, és remélem, hogy majd amikor megyek beadni a papírokat (ami olyan 3 óra tájt lesz) nem fog megint zuhogni az eső, mert egyébként lehetséges. Ez valami amit a Kari valahogy vagy mindig összekever, vagy nem tudja magyar fejével megérteni: itt nincs eső-órarend. Itt akkor esik és annyit és ahányszor az esőnek kedve szottyan. Ma már, azt hiszem háromszor esett reggel 5 óra óta, (most olyan 3/4 1 van) és úgy néz ki a dolog, hogy még esni fog legalább egyszer. Ó szupi. Most jó egyébként, hogy olyan kazán irodám van, mert a melegben jól megszárad a ruhám. Zoknik sajnos nem száradnak olyan szaporán amiért lehet, hogy ma meg kell, hogy próbálja milyen gumicsizmát mezítláb hordani. De komolyan, mennyire rossz lehet?

Közben ma egy nyugis nap van. Van munka, de főleg ilyen átnézős dolog. Jelenleg a Roaming szolgáltatás legújabb ajánlatát nézem át, és annyira rossz, hogy már nem is tépem a hajam, csak nevetek. Ez tuti vicc, és az a legviccesebb, hogy van olyan marha aki komolyan ezt nevezi "jó munkának". Tudok, közben, hogy van egy pár ember akivel egyszer dolgoztam, akik most nagyon de nagyon sajnálják, hogy én itt vagyok, ugyanis én ismerek munka moráljukat, és most meg tudom állítani projektjeiket. Ja. Akkor ők csak rám szóltak, hogy hagyjam a dolgokat úgy ahogy ők akarják, és nekem mindenféle sémát kellett kitalálnom, hogy legalább beleírjam, hogy nem értek egyet. Érdekes módon annak ellenére, hogy ebben "problematikus személy" voltam, egyetlen egy főnököm se engedett el szívesen, és alapvetően elkövettek mindent, hogy ne mehessek el. Most már nem szólhatnak rám, ha megjegyzést teszek, hanem most meg kell csinálniuk azt amit én mondok, vagy meggyőzni arról, hogy nekik van igazuk, és ők meg én tudjuk, hogy nekik nincs igazuk és engem nem lehet meggyőzni.

Ah! Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések: