2010. május 1., szombat

Méretek?

Szitakötő írt egy bejegyzést arról, hogy mennyit eszik/iszik/csinál egy évben abból amit szeret. Ezt egy műsör alapján csinálta, ahol olyan mondtak, hogy az emberek alapvetően életükben nyolc évet alszanak. Na, gondoltam ez tök jó, és én is csinálok ilyet. Ma ez kapóra jön, mivel ma van a "Labor Day" (hogy mondják ezt magyarul?? Csak Május Elseje?). Tehát nézzük a legfontosabb évi statisztikáimat.

Alvás: évi 4 hónap, 11 nap és 6 óra.
Kóla: évi 655,2 liter.
Internet: évi 5 hónap, 11 nap és 2 óra.
Sushi: évi 5824 darab.
Sminkelés: évi 9 nap és 20 perc.

Hogy hány levelet írok, hány napot rögzítek a naplómba, hány bejegyzést írok blogokban,  hány könyvet olvasok ki évente, hány napot töltök barátaimmal, hány órát vagyok moziban... azok mind sokkal nehezebbek, de talán majd valamikor leírom.

Ma kaptam egy üzenetet Gittától az iwiw-re, valami forwardos dolgot amit igazán nem szeretek (komolyan, a forwardból hagyatok ki engem, mert nem szeretem őket! Mottóm az, hogy ha nem te írod az üzenetet, engem nem érdekel). Ez azért egy gondolatot keltett a fejemben. Az üzenetet, mint minden forwardnál, tovább kellett küldeni és ez 12 nőt kért aki fontos az ember életében. Hát első sorban, nem hiszem, hogy van az életemben 12 ilyen nő, vagy egyáltalán 12 ilyen ember, de hogy ezek magyarul beszéljenek? Kizárt. Innen gondoltam arra, hogy talán majd egyszer eljön a nap amikor lesz 12 barátnőm aki magyarul beszél. ^_^ Talán a jövőben? Valamikor miután hazaköltözök? Érdekes lesz, de egy az biztos, magyarul, angolul vagy spanyolul, továbbra se fogom szeretni a forwardokat, tehát ha találtok egyet, ne küldjétek el nekem! Ha azt gondoljátok, hogy kedves vagyok, aranyos, édes és jobbá teszem életeteket, első sorban nagyon tévedtek és nem ismertek engem igazán (hahahahaha!), másodszor pedig írjátok meg saját szavaitokkal vagy ne írjatok semmit!

Nincsenek megjegyzések: