2008. július 24., csütörtök

Jó Jó Tetején!

7:52 óra. Épp keverem a tejet a reggeli kásámhoz... Hmmm... almás és fahéjas kása. Tegnap este elfelejtettem betenni az ebédes táskámba a kásás zacsit, mivel tegnap már elfogyott a körtés kásám. Persze ma reggel nem is jutott eszembe, csak addig míg ide nem értem. A francba! Nincs kásám! Most mi legyen? Egy darabig gondolkodtam, éhen-szomjan, mit csináljak. Tudtam, hogy ha elmegyek a boltba egyből veszek magamnak egy HATALMAS üveg kólát és addig ért az "egészséges" élet. Na gondolkodtam, gondolkodtam, és a végén eldöntöttem, hogy elmegyek a nagyboltba, mert azért enni kell, főleg reggelire, és nem önthetem az üres gyomromba a fincsi "Good Morning Coffeeland" kávémat. (Ez egy kávé keverék amit magam találtam ki. Illetve nem annyira találmány, minthogy az én magam specialitásom!) Na, ahogy megyek ki, mondogatom magamnak: "Nem kóla! Valami egészségeset vegyél!" Gondolkozom, gondolkozom ahogy megyek, hogy mit vehetek... kiflit, Special K bar, müzli, valami corn flakes félét... Jó lenne valami kása félét... és ekkor jutott eszembe! Az utolsó kása tasak a dobozból!!! Tehát félúton visszamentem és most ezt keverem. Most megmelegítem, meg eszem, ki mosom a bögrét és jöhet a kávém!!!!

Tegnap beírtam egy pár sort a kávéról az angol blogomba. Katty barátnőmnek nagyon megtetszett! ^_^ Hát igen, nincs jobb mint egy kis bolondságot írni amitől mindenkinek mosolya támad az arcán. Egy malázsiai barátom, Danny, közben azt írta, hogy "néha" élvezi "colorful" irományaimat. Eleinte úgy értettem, hogy "viccesnek" találja őket, mire leesett a tantusz: sok a rossz szó. Bah! Nem is sok! Gyakorlatilag csak a "fuck" szót használom. Oké, azt sokat, de mégis, nem is olyan nagyon rettenetesen sokat használnám. Mondtam neki, hogy talán nem annyira "colorful" mint nyers, amire ő azt válaszolta, hogy igen, "nyers vulgaritás". O_O Elnézést? Mario vulgáris, én pedig erősen kifejező, kibontakozó vagyok. Van különbség, és aki nem tudja ezt felfogni, azt nagyon sajnálom. Miért nem képesek az emberek a szavak jelentése mögé bújni és megtalálni, élni, kóstolni a szöveg érzelmébe? Sok zombi. Sok halott lelkű mozgó test.

Közben tegnap szintén felhívtak az egyetemből. Augusztus első hetében (ígérték) kezdődik a "módulo" amivel majd elkezdhetem a tézisem elkészítését, beadását, megvédését és egyebek! ^_^ Waaaaaaah~! Közel az egyetemi diplomám ideje! Meglesz! És tudod ez mit jelent? Hogy ezek után szabad az utam és kereshetek munkát Magyarországon! Drága Magyarországon! Kedves Hazám! Nem sokára megint veled leszek... örökre. IMÁDLAK ÉDES HAZÁM!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: