2008. július 9., szerda

Sikerül?

Ezredik hete, ezredik napja és ezredik órája, hogy az Internet nem működik rendesen. Ha azt akarják, hogy az emberek « dolgozzanak » akkor munkát kell adni nekik, nem elvenni, az egyetlen szórakoztató módszereit. Most mindenki rosszkedvében libeg-lobog és kávés bögréjével járkál föl-alá és szemmel láthatóan nem csinál semmit. Íme, a "bögre-csapat". Azon sóhajtoznak, hogy kinek kell holnap kávét főznie, mi van a gyerekeikkel, mi van otthon, milyen nem-tudom mit vettek a minap... Miért nem teszik fel már végre az Internetet úgy ahogy kell, hogy ezek ne szennyezzék itt a kilátást? Sok-sok buta fej. Főnököm egy logót akar kifejleszteni az osztályunknak. O_O Mi??? Igen, én is azt gondoltam.

"MI jutt eszedbe?" "Mi lehet?" "Mit javasolsz?" "Mit gondolsz?" "Azért mondj már valamit!!"

"Kedves Főnök: dolgozom ezen a terven ami el fogja foglalni az egész hónapot. Emlékszik? Amire nem örült, mert hogy lehet, hogy csak ezt csinálom? Na, ha tovább vesztegeti az időmet ezzel a butasággal, akkor augusztusban is CSAK hálózattal fogok foglalkozni."

Ez komoly. Állami munkás vagyok. A főnököm nem tud engem ezért elbocsájtani. Hehehehe. ^_^ Ma megint megkérdezte.

- Mit tudom én? Tegyen oda egy arany csillagot.

Hogy miért kell ilyen baromságokkal vesztegetni az időt.

Tehát, ha ez működik, hogy kell képeket feltenni???

Nincsenek megjegyzések: