2008. július 29., kedd

Supernatural Waaaahh~!

1. Egy hét, egy nap nem lehet jobb, ha nincs előtte, vagy közben egy fejezet a "Supernatural" sorozatból. Hyne, ezek a Winchester testvérek milyen csinosak!!! Már eleve azt, gondoltam, hogy nem is írok ma semmit, csak beküldök egy Supernatural képet mint világ felkiáltás. Nem kell szó vagy megfogalmazás, csak ... az a baromi gyönyörűség... Hnnn... ilyen kellene nekem, bizony. Épp ilyen, nem ezek a torz, tehetségtelen pasik akik kör5ülöttem nyüzsögnek mint a legyek.

2. A Stormberry-be küldtem egy másolatot egy buta kis tesztről amit Sandra küldött nekem. Általában nem küldözgetem ezeket tovább, de gondoltam illik visszaküldeni a Sandrának, mivel egy ideje nem írok neki. Plusz, ha már küldöm, volna egypár ember akinek biztos jól esne egy kis kikapcsolódás. Nem tudom miért a francba küldtem el Mariónak, aki majd az MSN-en válaszolt, hogy ő bizony ilyet nem várt tőlem és bla, bla, bla... Mit gondol magáról? Ha nem tud olvasni, nem az én problémám! Micsoda sületlen hülye!

Nincsenek megjegyzések: