2008. július 15., kedd

Normális

Ma beszéltem a pszichiáteremmel, és hál'Istennek azt mondta, hogy igenis normális vagyok. ^_^ Hahóóóó!! Milyen jó hír! Nem vagyok bolond, hanem a többiek tényleg hülyék! Jó volt ugyanakkor, hogy a délutánom "szabad" volt. Elmentem kifizetni a nagyobb hitelkártyámat, és remélhetőleg nemsokára már rá is kerül egy új "vétel": ez a könyv amit az Amazonból kértem: "The Rules of Deception". Valamit hülyéskedett most a kártyám azzal, hogy "nem illik a számlázó cím" és a "beírt cím". Hiszen ezt a kártyát használom már ezer éve? Miért akar most hülyéskedni???

Beültem most először ebbe az "EntrePans" kávézóba Herediában, és olyan kis cuki, hogy eldöntöttem szeretném egyszer odavinni Pilart. Kértem egy kis szendvicset, mivel még nem ebédeltem, egy kólát és az utolsó pillanatban eldöntöttem, hogy kipróbálom a "Chai Tea" üdítőt. Milyen hülye neve! Tea-Tea. Ki volt az okos? Na, az ital egy nagy "hit". Roo mesélte milyen menő Californiába, tehát gondoltam kipróbálom. >-P Fúúúúúúúúúúúúj !!! Horchata íze van!!!! Pfúúúújjj !!! Rettenetes! Nem javaslom senkinek!

A jó az egészben az volt, hogy volt lehetőségem naplóznom egy kicsit, aminek mindig tudok örülni. Szeretem az időt amit a naplómmal tudok tölteni. Plusz ma, a sok várakozás közben, sikerül sokat olvasni a könyvemből is, amivel már jobban kezd a fejemben összeállni a történek képe. Egyszerűen olyan... hihetetlen! Nemirovszkij Irene igazán egy jó író, és ez a könyv kitűnő.

Könyvekről, csak egy megjegyzés Anais Nin "House of Incest"-ről. Továbbra is azt gondolom, hogy fantasztikus egy regény, de szerintem valaki nem értette jól a jeleket. Lot nem Antonin Artaud, hanem Anais apja. Antonin a paralitikus művész aki nem csinál semmit mert nem tudja felfogni. Eleinte azt hittem, hogy Henry, de beszéde más felé visz. Szerintem ez Artaud ahogy Anais látja. Artaud víz tükröződése Anais-ben.

Nincsenek megjegyzések: