2008. július 16., szerda

Jaj, ne megint!!!

Ummm... tehát... ummm... Szia!!! Hogy vagy? Minden rendben? Milyen kellemes nap van ma, ugye? Innen nem látom, de érezni, hogy kellemes. persze, lehet, hogy csak a légkondi. Hahahaha! Milyen vicces vagyok, ugye? Jaj, képzeld el, a Sárit belevonták ebbe a rémes Hit Vallásos micsodába, ahol az András is volt! Tehát mondtam a Livinek, hogy--- Oké. Bevallom. elkezdtem egy MÁSIK blogot. De nem komolyan!!! Csak... épp... látni akartam milyen. Jaj, ne, már eleve sok is van, és a ... hát, nem is emlékszem mi is a címe, de A "Dear Darky"-t ezer éve nem láttam.... <_< Tudom, tudom, nekem nem kell egy másik blog. Tudom. De komolyan, csak látni akartam milyen!!! Teljesen magyarul van. Szívesen maradnék fecsegni, de hát dolgom van, nemsokára itt az ebéd óra, vécére is menni kell (ezt nem kellett tudnod)... Szia!!! *elrohan*

-- « Every schilling you save puts a man out of Work for a Day. »
- John Maynard Keynes

Nincsenek megjegyzések: