2008. július 14., hétfő

Tavaszi Takarítás Nyáron

Megvan! Meglett! ^_^ Jaj de örülök, nagyon meg vagyok elégedve magammal. ^_^ Bezony, bezony, jó kis munkát végeztem! Ühüm! Egyszerűen olyan nagy munka! Tele polcok pólókkal és pulóverekkel, több vastag "sál" aminek sehol se volt helye, ágyneműk, fehérnemű... és még nem jutottunk a probléma helyre: a felső polc. Egy hosszú, mély polc telis tele könyvekkel, videókkal, játékokkal, iratokkal, és rengeteg régi dolgokkal. Ennek a tetején pedig az is volt, hogy a felakasztó részen (k.b. 1.60 méter hosszú) szorosan tele volt már ruhával! Fogalmad sincs mennyi ócska dolog volt ott fönt! Kidobtam négy szemetes zacskóra való régi japán rajzfilm videót, egy régi, nem működő VHS-t és dobozokba tettem több eladni való könyvet. A végén RENGETEG helyem maradt a felső polcon, feltettem a téli kabátomat és az Opera hosszú ruháimat amit talán évente egyszer veszek fel, plusz egyéb ritkán használt ruhámat. Sikerült helyet csinálni az oldali polcokon és el tudtam helyezni szoknyáimat, amivel a végén 29 fogast tudtam felszabadítani. ^_^ Nem látszik, de azért sok helyet sikerült felszabadítanom! (Azért egy darabig nem fogok ruhát venni, mert tényleg nincs annyi helyem... pedig olyan jó cuccokat láttam a Benetton boltban!!!)

Ahogy végignézek, nem marad más min dolgozni... talán a könyvek eladásán és a zoknik stoppolása... oké, még van munka. Plusz még ott van Márton levele amire válaszolni szeretnék olyan hosszadalmasan ahogy ő olyan kedvesen szinte mérföldeket írt nekem több, érdekes témáról. Volt azért valami amit mondott ami szöget ütött a fejembe. A meleg felvonuláson a magyar hatóságok, kormány... vagy egyéb állami igazságosztás micsoda azt döntötte, hogy a tojásdobálás nem támadás, hanem "vélemény nyilatkozás". Ühüm. És ha tojással dobálnák meg az emberek a Miniszter Elnököt vagy a főállamügyészt? Azt lehet? És ha most mindenki tojásokkal járna a táskájában és megdobálna mindenkit akivel nem ért egyet? Szegény rendőrök biztos lepény formában mennének haza minden nap.

Jut eszembe, még mindig nem gondoltam arra, hogy mit vegyek fel holnapra. Mivel leöntöttem liba-zöld pólómat szója szósz tejföllel, most valami mást kell kitalálnom a kondiba. Igen, gondoltam, hogy elmegyek holnap, mivel csütörtökön elmegyek erre az új helyre amit a Laura fedezett fel. Nem hiszem azért, hogy átmegyek ebbe a másikba, mivel csak torna órák vannak és nincs személyes kondi program, vagy terem. Laura nem szereti ezeket, mivel a torna "edzője" nem valami jó, de én megvagyok elégedve Andreával. Valaki, hogy kell magyarul azt mondani, hogy "instructor" vagy "trainer". Edző? Úgy kell? Nem vagyok benne biztos. Hát igen, lehet, hogy ezen a héten hatszor megyek majd a kondiba. ^_^ De ne hidd, hogy most lefogyok se semmi! Neeeeeeem... gazdagon tömöm magam zsírban sült tortillákkal, tejföllel, fagyival, vodkás dobozos koktelekkel (Smirnoff Ice), sörrel... ^_^ Nem akarok lefogyni. Minek? Jól vagyok olyannak amilyen vagyok. De a torna azért fincsi. Majd meglátjuk, mit csinál értem a torna.

Most megyek. Még nem írtam a másik blogomba és a Facebook állatkámat is le kell fektetnem. Szegény Locky Schönnenreese, nem tudok vele eleget foglalkozni, most, hogy a munkába letiltották a Facebookot. Nem tudom meddig megy majd ez. (Általában csak két-három hétig megy mielőtt megint megengedik, de hát nehéz kivárni miközben tudod, hogy van egy kis állatka ott kint a hideg cyber-világban aki éhezik és elfárad és nem tudsz érte sokat tenni. Pedig olyan cuki ! Ugye? Persze, csak akkor láthatod, ha ide teszek róla egy képet, mert máskülönben csak azok láthatják akiknek van Facebookjuk, és nem játszhattok vele ha nincs nektek saját állatkátok. Ezt hívják úgy, hogy "apps", és a Facebook tele van velük.

Na, most már tényleg megyek.

Nincsenek megjegyzések: