2008. július 25., péntek

Nyugis, Nyugis

Gondoltam ma otthonról írok... vagy talán nem, attól függően, hogy megyek-e a kondiba vagy sem, de most már látom, hogy se otthonról nem fogok írni, és a kondiba se fogok menni. Ma elmegyek inni Fofoba Andrey-jel. Több ezer éve nem voltam már Fofoban, pedig jó emlékek kötnek ahhoz a helyhez... már amennyire emlékezni tudok. Az Andrey-jel kapcsolatban pedig... nem tudom mióta nem láttam, és nem is tudom mi lesz. Azt hiszem mi örökre a "baleset csók" titkosok leszünk. "Baleset csók. Mi az? Hát még amikor az egyetemen voltunk, egyszer, amikor egy munkát kellett csinálnunk a lányokkal, és a laborban találkoztuk, ahol az egész osztály volt, mert mindenki használta a számítógépet, hogy megcsinálja a munkát, végig üdvözöltem mindenkit. Ahogy hajolok, hogy megcsókoljam Andrey arcát, valahogy túl, vagy rosszul fordította meg a fejét és véletlenül az ajkán csókoltam meg. Hírtelen csak egymásra néztünk, nagy meredt szemekkel, mint ahogy az a filmekben és a regényekben szokott történni, és abban a pillanatban valami megmozdult bennünk. Ő félénk természetéből fogva, én pedig olyan aki nem szokta a munkát a szórakozással össz ekeverni (ez nem így volt a bankban...), egyszerűen, csak hátra mentem, és úgy tettünk mintha mi se történt volna. Én egy hétig valahogy "szerelmes" voltam belé, szép csendesen, majd elavultak és elillantak érzelmeim. Persze, továbbra is úgy gondoltam rá, mint a baleset csók.

Évekkel utána kiderült, hogy ő is épp így érezte magát. Már nem voltunk egymásba "szerelmesek", ha ez a kifejezés egyáltalán illik (érzelmeimre bizonyára nem), de kedveltük egymást és ez alkalommal már csak barátságból csókoltuk meg egymást. Azóta is, hogy igen, hol nem, de alapvetően ajkaink mindig összeérnek, még ha neki van is barátnője és a csaj elment tíz percre a fürdőszobába. ^_^ Mit mondjak? Engem abszolút nem zavar, és ő nem az én barátnőm.

Közben, persze, érdekes, hogy majdnem 24 órája, hogy egy másik pasira gondolok. JP-re akit a másik blogban Faux-V-nek neveztem. Mit mondjak? Hyne, láttad volna tegnap! Állkapcsát lassan bevette növekvő szakálla... mint aki egy hete nem borotválkozott. Fincsi, sötét, vagány, rettenetesen férfias, erős... Haja is egy picit sötétebbnek, hosszabbnak tűnt, és a teste... hnnn... szép erős, hajlékony, vékony... Farmerje olyan jól állt rajta! Le kellett volna kapnom a telefonommal. Persze nem tudtam vele felvenni a kapcsolatot, ami csak buzdította bennem ezt az érzést... hogy akarom. Persze, közben mivel nem kaptam meg amikor akartam, csak nőtt bennem a harag és a gyűlölet. Mit mondjak? Én már csak ilyen vagyok: nem érdekel a többiek agendája, csak az enyém. Én nem alkalmazkodok, hanem alkalmazkodjanak a többiek. A srác legyen olyan kedves és akkor akarjon amikor én, vagy tűnjön el. Na, Faux-V kiszökött gonosz karmaim közül, és szerintem ezért is maradt bennem ez az érzés, hogy én bizony is utána akarok eredni, megszerezni és .... stb. Mi lesz, mi lesz vele? Hát, gondolom, míg éhezem a húsára addig utána eredek. Miután megkapom, hacsak nem elképesztően jó, és az azt jelenti, hogy felveszi a versenyt a franciákkal, ami minden latin amerikainak lehetetlen (nincs jó latin szerető), akkor miután megkaptam és használtam, ki is dobom. Mit csináljak vele? Használjam újra? Tartsam meg "tartaléknak"? HA! Őszintén, minél többet hajkurászom, annál kevésbé érdekel másra mint szexre. Már most nem nagyon látom mint barát.

Hát, lesz ami lesz. Ma már megszereztem a mobil telefonszámát és a munka telefonszámát. De ma megyek Andrey-jel inni, és mivel úgy tudom Faux-V szabin van, gondolom keddig nem is lesz a GAM-ba... No jó. Jövő héten lecsapok rá. Kívánj szerencsét... NEKEM!! Mwa-hahahahahahaha!

Nincsenek megjegyzések: