2009. július 16., csütörtök

Fantasztikus Munka

Késő van, komolyan késő. Lassan 11 óra lesz, és nekem holnap 5-kor kell kelnem. Otthon nemsokára 7 lesz. Karim biztos alszik. Jó lenne most odamenni és megérinteni az orrát, megfigyelni mozgatja-e vagy nem is veszi észre. Jó lenne hallani apró kis morgásait. Az olyan jó!

Holnap délelőtt megyek a pszichológushoz. Igyekszem előre eltervezni miről akarok vele beszélni, hogy a lehető legrendezettebb módon tudjak mindent előadni. Mivel épp olyan fél 12-kor jövök majd ki, úgy döntöttem, hogy holnap Subway-ben fogok ebédelni. Megérdemlek egy kis szökést miután ki kell bírnom a hülyét, aki holnap már jön vissza a szabiból, de azért is, mert egy fantasztikus 96 oldalas munkát adtam be, amire már egyszerűen nem tudtam többet írni (annyira komplet) és hozzá egy egyszerűen tökéletes Power Point előadást ami annyi képpel és kis buborékkal, érdekességgel van tele, hogy a leg ADD-s ember is követni tudja majd. Igen, ma egész nap buborékokba tettem dolgokat, ugyanis tudni illik itt a főnökök nem szeretnek olvasni, mert az "dolgozó" munka, és ők nem csinálnak "dolgozó" munkát, mert ők mind olyan fontosak, és olyan kis idejük van mindenre és mindig fontos gyűléseken ülnek sok fontos emberrel. Tehát egy olyan előadást készítettem ami tetszene egy általános iskolában, mert alapvetően az az egyetlen amit itt a főnökök képesek követni.

Mondanom kell, nagyon jó lett. És mivel ma csak egy Odaát fejezetre volt időm, és egy másik feladat négy napos munkáját haladtam előre, szerintem megérdemlem a kis szökést. Végül is ki adjon nekem jutalmat a jó munkáért és az erőfeszítésért, ha nem önmagam? A hasznavehetetlen főnököm aki nem képes fél napot ide adni? Ha!

Nincsenek megjegyzések: