2009. július 20., hétfő

Waaaaaaaaaahhhhhhhhhhh !!

Meg áll az eszem. Komolyan mondom, megáll az eszem. Lassan inkább leülök Odaátot nézni, hogy ne keljen többet ezzel a tömény butasággal foglalkoznom. Persze, megint a hülyéről van szó. Hogy mint csinált ez alkalommal? Semmit, igazán.

Az a helyzet, hogy a cégünk nem ad kártyás mobil telefon szolgáltatást. Kellene, mert abban a pénzecske, de nem ad. Na, lassan elkezdi, folyamatosan előveszi, mindenféle testdrive-okat csinál, majd megint a tervező asztalra kerül és megint ül rajta. Az ok? Egy olyan platformot vettek meg ami: 1. kártyás szolgáltatás nélkül jött, 2. nem tudják, hogyan kell működésbe hozni, 3. nem lehet számlázni, 4. nem tudják működésbe hozni. A minap az főnököm egyik "általa készített" e-mail-ben azt írta, hogy bajok vannak a kártyás szolgáltatás feltöltési időkkel, és, hogy az ügyfelek nem értik, hogyan kell használni a szolgáltatást, mert nem adunk nekik elég infót.

*head-to-desk*

Először is, mi ENNEK a cégnek dolgozunk, tehát komolyan, nem kell egyből azt gondolni, hogy mi vagyunk a hibásak. Másodszor, a hülye nem is figyelt fel arra, hogy ez egy újabb testdrive, egy drill, egy pilot-próba, NEM egy tényleges szolgáltatás, TEHÁT ez még hibázni fog DE vannak csoportok amik ezekkel dolgoznak. Harmadszor, milyen adatunk vannak arról, hogy mit mondanak az ügyfélnek? Honnan tudjuk, hogy a HÜLYE ügyfél nem olvasta el az utasításokat és a hülyesége alapján panaszkodik, vagy csak azért panaszkodik, hogy a lehető legtöbbet kapja a cégtől? Mert ilyen is van.

A hülye írt egy memót a FőFőnöknek amibe akkora nagy marhaságokat írt bele, hogy majdnem sírva fakadtam. Mivel megkérte, hogy pénteki beszélgetésünk alapján segítsek a memóval (sose volt szó, hogy pontosan mivel kell segíteni ^_^), darabokra szedtem a munkáját. Csak annyit adtam hozzá, hogy leírtam neki miket írnak a Pannon GSM kártyák hátoldalára. ^_^ De egyébként felhívtam (MEGINT) a figyelmét arra, hogy ne írjon olyan dolgokról amikről nem biztos, és ne mondja, hogy "vannak ilyen meg olyan adatok" vagy "panaszok" amikor nem is látta, nem is tud róluk. De főleg, ha nem tudja, hogy milyen infót adnak az ügyfeleknek, ne beszéljen arről, hogy mi hiányzik. (Tudom, az ember azt hinné, hogy ez alapvető, de egy olyan ember aki azt hiszi, hogy nincs semmi rossz abban, hogy mások tulajdonát tönkretegye, szintén azt hiszi, hogy nem kell tudni, hogy mi van ahhoz, hogy megállapítsa, hogy mi nincs.)

Ja igen, a végén odaírtam, hogy talán mielőtt megírja a memót (amit olyan pocsék, mocskos, szinte kocsmai stílusban rakott össze) meg kellene tudakolnia mit is csinálnak az ezzel foglalkozó a dolgok érdekében.

Tudom, tudom.. néha olyan kifejezetten gonosz tudok lenni.... =^-^=

Nincsenek megjegyzések: