2009. július 30., csütörtök

Új Iroda

Még mindig nem fogom feltenni a képeket az új irodámról, mert alapvetően még mindig nem csináltam egyetlen egy képet róla. Minek is? Úgy tudom, hogy ki akarják majd cserélni a bútort, aminek örülnék, mert ez elég csúnya és használt (a fiókok belseje össze van maszatolva ceruza, papír, tinta és toll pecsétekkel), tehát azt mondta az asszisztens, hogy ne is rendezkedjek nagyon, úgyis holnap jönnek az új bútorok. Az irodában, egy nagyon vastag szőnyeg van, csúnya maszatos fehér amitől a székem nem tud rendesen gurulni. Ugyanakkor az irodám vagy fele akkora mint ami volt és körbe üveg falak veszik, kivéve egy falat, amire már feltettem a Le Chat Noir plakátomat. Imádom ezt az új helyet! persze, az íróasztal még mindig nincs a megfelelő pozícióban, amiért itt még mindig nem nézhetek Odaátot, de van egy HATALMAS ablakom, rengeteg természetes fény és rengeteg levegő.

Az új főnököm mondta, hogy költözzek át még ma, és hát ilyet tőlem nem kell kétszer kérni. Elküldtem minden munkát amivel a hülyének tartoztam (amiket már hetek óta befejeztem, de amiket nem akartam elküldeni, nehogy több marhasággal halmozzon), és majd elkezdtem mindent lassan összeszedni cuccaimat és felvinni. Kicsit komplikált volt, azért, amiért a bútor nem volt igazán megfelelő, és aztán nincs vezetékes Internet, csak vezeték nélküli, és nincs telefon vonal sem. (Emiatt el kellett mennem ebédelni, ahelyett, hogy telefonon rendeljek valakit és kevesebbet keljen mozognom...) Ugyanakkor, annak ellenére, hogy nem "rendezkedtem" még be, nagyon jól érzem itt magam, és nagyon tetszik ahogy minden jelenleg kinéz. Ha kinézek az ablakon, láthatom, hogy ki szökik el az irodából és vándorol el a kondiba munkaidőben. Majdnem olyan, mint az első irodám itt... az első IRODÁM. Igen ez egy picike kis iroda, de egy saját iroda. ^_^ Fontos vagyok, ugye? Hehehehehehe...

Ahogy most ide visszaköltöztem, és megint láttam a többi munkatársam irodáját, észrevette, hogy annak ellenére, hogy nem az enyém a legnagyobb, az enyém valahogy a legszebb. Minden kis képem és papírom, és maga a berendezés is sokkal hangulatosabb, sokkal szebb, sokkal kiegyensúlyozottabb. Nem olyan mint Marie Julie-é aki szinte egy otthont csinált belőle, vagy Cynthiáé, aki egy hatalmas nagy ketreng közepette dolgozik. A többi iroda semmit mondó kis helységek, ahol a "lakó" csak "van" de nem "él". Lassan majd el kell döntenem mit akarok kiselejtezni és mit tartok meg. Még gondolkodom a kis zöld kisértetemen, de szerintem megtartom. Kicsit hangulatos egy műanyag kisértetet tartani egy olyan emeletem ahol mindenki tudja, hogy egy nő kisért estenként.

Na, holnap hozom a kamerát és majd megmutatom milyen!

Nincsenek megjegyzések: