2009. július 27., hétfő

Hétvégi Tanulási és Filmezős Rendszer

Holnap fontos napom lesz az irodában: interjúm lesz egy főnökkel akihez talán át tudok menni dolgozni. Ezért jelenleg nincs igazán sok időm mindenre, mert tanulgatok, ugyanis ez a főnök közgazdasággal dolgozik, és én már egy ideje nem dolgozom és nem foglalkozom ilyenekkel. Ezen kívül, tegnap elmentem megint a kölcsönzőbe és kivettem egypár filmet. Az egyik My Bloody Valentine, amit csak azért vettem ki, mert Jensen Ackles játszik benne. Nem vártam igazán sokat a filmtől, de azt biztos nem vértam, hogy gyakorlatilag egy 90 perces Odaát rész... csak az egyik Winchester testvérrel.

Jensen csinos, szokás szerint, de a film nem add igazán semmit. Laza történet, és az ember hamar ki tudja találni ki a gyilkos. Egy horror filmhez is nagyon laza, annak ellenére, hogy van benne vér, mert én végig tudtam nézni, tehát még igazi horrornak sem volt jó. Igazán nem javasolnám senkinek ezt a filmet, csak annak, aki tényleg szereti a pasit.

A másik három film: Two Lovers, Elsewhere, Fast& Furious New Edition Original Parts. Two Lovers nem valami jó. Egy fél dráma szerűség ahol egy öngyilkos pasi két nő között teng. Jó ötleteket add, azért, hogy az ember újra írja. Elsewhere egy krimi-horror amit remélek jobb lesz mint My Bloody Valentine. F&F... jó. ^_^ Ezt nem is kell mondani.

Ezt a filmet tegnap Ati elvitte és megnézte. Persze, ő nem veszi ki, nem fizeti ki. Arra van a Zsuzsi. ^_^ Óóóó, ez az Atink! ^_^ Ugyanakkor, ez a második film amit megnéztem a Karival, és őszintén, jobban tetszett mint az első, habár... azt hiszem a Kari nem élvezte ezt annyira. Kari nem igazán kocsirajongó. Én se vagyok az, persze, de valahogy jobban beleéltem magam a filme.

Miért filmezek amikor tanulnom kellene? Mert mindig így csináltam. Minél jobban érzem magam, annál jobban tudok tanulni. Kevergetem a tanulnivalót a filmekkel és istenien megy. Nyugodt vagyok és film közben tudok más dolgokra gondolni, dolgok amik feloldják bennem az olvasott anyagot, és jobban fel tudom emészteni.

Tudod mi igazán jó a tanuláshoz? Tévé sorozatok, de nem azok amiket megveszel, hanem ami megy, mert míg megy valami ami nem érdekel, bele tudsz mélyedni a tanulnivalóban addig míg valami jó nem bukkan elő. Fantasztikus rendszer. ^_^

Nincsenek megjegyzések: