2009. július 6., hétfő

Nap Kérdés

Egy órán belül megint hétfő lesz. Jaj de rémes! Mikor fogok megint örülni a hétfőknek? Amikor kicsi voltam, ovodás, hétfő volt a kedvenc napom, annak ellenére, hogy mindig azt gondoltam, hogy szerdánake kellene a kedvenc napomnak lenni, mert szerdán születtem. Most a szerdát jobban szeretem a hétfőnél, és a hétfőt utálom. Garfield komplexus, vagy talán csak az, hogy jelenleg nincs mit várjak a munka hetemtől.

Pénteken olvastam egy BECK's sörös üveg alátéten, hogy ha valaki mindig a hétvégét várja, akkor elpazarolja az élete öt hetedét. Hát jó... de mit tegyen az ember amikor minden munkanapon és munkaórán attól tart, hogy találkoznia, vagy beszélnie kell egy kelletlen hülyével? Waaahhh~! Na, igyekszem arra gondolni, hogy hogyan tudom a helyzetet kicselezni és pozitívra fordítani. Mit szeretnék? Kreatív, közgazdasági munkát végezni. Milyen lehetőségeim vannak? Nem sok. Tehát azt jelenti, hogy ehhez csak a szakdogám van hátra, ami valahogy még meg kell oldani és elküldeni... ja, és levelet küldeni a tanárnak, hogy adja meg, hány embert kell interjuvolni.

Munkával kapcsolatban... nincs sok közgazdasági dolog, tehát egy kicsit gyakorlom a kreativitásomat jelenlegi témámban, és talán egy kicsit nézegetem mi más van ott kint. ^_~ Jó, hogy mindig vistek magammal egypár Odaát részt!

Nincsenek megjegyzések: