2009. augusztus 27., csütörtök

Egy Gondolat Lefekvés Előtt

Nekem tulajdonképpen már rég az ágyban kellene lennem, de még mindig nem néztem át a mai német leckémet (ami nem is kezdő, de kezdő de nem az, mert feltételezi, hogy az ember valahonnan tud olyan dolgokat amiket a könyvecskében nem tanítanak), de ezt még le kellett írnom.

Ahogy azt mindenki tudja, nincs tűrő képességem a hülyékkel. Van egy mondás spanyolul, hogy "a hülyéket még Isten se szereti", én hozzáteszem, hogy akkor miért szeressem én. Nem, nem szeretem őket. Na most, az általános hülye kategórián belül vannak az éretlen emberek. Ezekkel kapcsolatban van a kérdésem: miért léteznem éretlen emberek? Miért nem pusztulnak ki, ahogy azt előírná Darwin? De főleg, miért kell nekem ismernem ilyen embereket?

Ilyenkor tudom olyan jól megérteni a magányos embereket, akik elmentek messze-messze a hegyekbe lakni, ahol senki más nem volt. Bárcsak én is ezt tehetném néha...

Nincsenek megjegyzések: