2009. augusztus 25., kedd

God Bless the NFL ♥

Tegnap egy elég angoloskodó napom volt, mivel azt hiszem csak az angol blogba írtam, és nem is egyszer. Nem tudom, hogy talán azt hittem, hogy már írtam ide vagy sem, de valahogy nagyon, de nagyon rákaptam az angolra. Hát nem is semmi, mivel tegnap este leültem megnézni egy amerikai futball meccset:. a helyet, hogy néztem volna a szokásos sorozataimat: CSI, House, Cold Case, The Mentalist. Nem, tegnap Good Ol' American Tradition este volt. New York Jets vs Baltimore Ravens. Preseason, ráadásul, nem is Playoffs vagy valami izgibb, de ez a meccs nekem fantasztikusnak tűnt. Shimmy Gin, aki már rég szerette volna, hogy NFL rajongó legyek csak nyomta a dumát a telefonon keresztül, mondta, hogy ne a spanyol ESPN csatornát nézzem, mert hülye a bemondó (hülye is! Touchdown közepette kutyákról beszél. Kit érdekelnek a kutyák touchdown közepette?) Ma majd ki kell keresnem az angol ESPN csatornát, mert nincs feltüntetve a tévéműsorban. Remélhetőleg most csütörtökön lesz a következő meccs, de még nem tudom pontosan kik játszanak. Tudom, hogy jövő hétfőn Minnesota Vikings és Houston Texans játszanak. Nem ismerem igazán ezeket a csapatokat, meg mondom őszintén. Tudom, hogy a nagy kedvencek a New England Patriots (ahol a híres Tom Brady játszik mint quarterback), New York Giants (akik a múlt szezonban legyőzték a Patriots-okat) és Dallas Cowboys. Kedvenceim azért az Indianapolis Colts, mert nagyon vadak tudnak lenni és komolyan játszanak.

Szívem szerint rögbit néznék, de sajnos azt itt nem mutatják, tehát marad az amerikai futball. Persze, ezt eleinte nem akartam nézni, mert olyan kis "érzékenynek" tűnt amiért a játékosok szinte páncélban játszanak, nem úgy mint a rögbiben, és sok szabálya van, nem úgy mint a rögbiben, de miután tegnap megnéztem ezt a meccset, észrevettem, hogy tök jó!!! Rengeteg minden történik, sok hihetetlen fordulat van, és minden egyes touchdown csodája egyszerűen fantasztikus! Aztán ahogy ezek a hatalmas behemótok egymásra zuhannak egy tackle down alatt... wow! Az tuti fáj! ^_^

Szeretem az amerikai futballt!

Nincsenek megjegyzések: