2009. augusztus 5., szerda

Kié a Nyuszi?

Belendült a munka. Igen, igen, belendült. Most megint benchmarking munkában találom magam, amit még akkor csináltam amikor a mobil távközlési részen dolgoztam. Hyne, már lassan három éve... Hiányzott nekem, nem csak mert egy fix munka és a piaccal kapcsolatos, de nagyon érdekes. Rengeteg mindent lehet egy benchmarking tanulni, rengeteg jó ötletet is lehet lesni és jobban kifejleszteni. Majdnem olyan, mint egy kém munka, de azért törvényes. Nem utolsó sorban én egyszerűen fantasztikusan jó vagyok benne. Mennyire jó? Annyira, hogy a díj szabás mellett e miatt is ismernek, és munkám köztudottan a legalaposabb és legjobb benchmarking a cégben. Ühüm. Ennyire jó vagyok. ^_^

Ezt a benchmarkingot azért kell most csinálni, mert tegnap hirtelen gyűlésünk volt egy volt főnökömmel, aki jelenleg a díjakkal dolgozik. (Igen, mi is, de más szinten). Rosario elmesélte, hogy amikor felhívta ezt a főnököt, akit úgy becézünk (háta mögött), hogy Cuchi-Cuchi (Kucsi-Kucsi), és mondta, hogy megyek én is, eleinte nem tudta kiről van szó.

- Jön velünk Nyuszi.
- Melyik Nyuszi?
- Hát Nyuszi.
- Az ÉN Nyuszim?

^_^ Már másfél éve, hogy nem dolgozom velük, és nagyon jól esett, hogy továbbra is sajátjának tekint (munka szempontból). Más főnökök is így vannak vele, ami csak jó, mert azt jelenti, hogy továbbra is kedvelnek, és jó benyomást tettem. Amikor a gyűlésen pedig a benchmarkingról volt szó, egyből rám néztek. Senkiben se volt kétség, hogy azt nekem kell csinálni. Minek próbalkozanak ők amikor itt a profi? ^_^ Ezt a feladatot most egy új gyerekkel csinálom. Bevezetem a tökéletes benchmarking titkaiba. Igen, szeretek a legjobb lenni. ^_^

Nincsenek megjegyzések: