2009. augusztus 1., szombat

Dollár, Meleg és Dollhouse

Augusztus elseje: ma kell átlapozni a naptáron. Ma ugyanakkor "fizetős" napom volt, ahol egy-két óra alatt, elszegényedtem. Igen, igen. Hitelkártya kifizetés (az egyik a három közül, a nagy) és telefonszámla kifizetés. De ez a hitelkártya kifizetés sem volt egyszerű. Két bankbül kellett kivennem pénzt, majd egy harmadikba menni, hogy a pénz egy részéből dollárt vegyek. Miért? Mert a lehető legolcsóbb dollárt akartam megvenni, hogy minél kevesebbet keljen majd a bankban fizetnem. Ez egy kis kutatással kezdődött, mi szerint beléptem a Nemzeti Bank honlapjára és megnéztem milyen bankban mennyibe kerül a dollár. Igen, ezt így kell csinálni.

A bank ahova mentem dollárt venni a Citibank volt. Ki hitte volna. HSBC televolt, de szintén a Citi, de a Citinek voltak az alacsonyabb valuta árfolyamai. Ott azért elég hamar kiszolgáltak. A kasszás egy idősebb ember volt, aki mesélte, hogy ő már dolgozott a Banco de Costa Rica-ban. Az egy jó hely. Én elmeséltem neki, hogy a Banco Popular-ban voltam egykor kasszás. Kicsit meglepte, hogy már nem vagyok kasszás. Igen, a kasszából si van kiút, ha az ember keresi (és megvannak a megfelelő összeköttetései, és el tudja magát megfelelően adni).

Akármennyire is hivatkoznak itt arra, hogy az itteni Citi jó helyzetben van és minden, egyszerűen nem hihető. Most komolyan, ki teszi be a pénzét egy olyan bankba aminek a székháza állami segélyre kényszerül, ami hónapok óta az összeomlás és a csőd szélén áll, és közben kis "szemét" bankokat vessz meg Latin Amerikában, amiknek behajthatatlan kölcsönei (alapvetően hitelkártyákból) hatalmas, szinte fenntarthatatlan? Folyamatosa hívják az embert, kínáljaák a sok kártyát... válság közepette, dobják a pénzt. És most még ráadásul veszélyben van Amerikában az egyik produktív része, Phibro (olaj cég), ha nem fizett ki a brókereknek $100 milliót? Ühüm. Távol kell maradni ettől a cégtől.

Ma megint nagyon meleg nap van. Waaaaaahhh~ olvasztóan meleg... Reggelire elmentem EntrePans-ba egy olasz paniniért (tulajdonképpen capresse), majd amikor indultam elvittem a műanyag poharat tele jéggel (mindig elszoktam vinni a poharat, mert nagyon tetszik, annak ellenére, hogy kidobható és egyszerű), amivel majd az egész úton hűtöttem magam. Hol egy jég pikkejt szopogattam, hol kezeimre locsoltam a jégvizet és nedvesítettem tarkómat, homlokomat és arcomat. Rossz ez a meleg, és rossz ez a sok bogár, légy és szunyog.

Közben ma elmentem a kölcsönzőbe visszaadni a filmeket amiket a múlthéten vettem ki. Őszintén csak Fast&Furious volt jó. Az eleje, amiről Karival lemaradtunk tök jó!! Ezt a filmet majd meg KELL venni. A többi nem volt annyira jó. A srác a kölcsönzőbe mondta is, hogy majd selejtezésre kerülnek a filmek.

- Jaj, akkor én elvinném My Bloody Valentine-t!

Nagyott nézett.

- Komolyan?

Megvontam a vállamat.

- Játszik benne Jensen Ackles.

Nekem adta a filmet. ^_^ Kikölcsönöztem egy sorozatot is, az első felét. Az a neve, hogy Dollhouse. Most kedden kezdték adni FX-en, Fox pasi-csatornája. (Foxnak több csatornája van: Fox, FoxSports, FoxKids, FX (férfiaknak) és FoxLife (nőknek).) Nem tudtam kezdettől megnézni a sorozatott, de most kivettem és megnézem milyen. Ha majd megtetszik, lehet, hogy megveszem az Amazon.com-ban. Amennyire tudom, robotokról van szó akik pont olyanok lesznek mint amilyen a gazdájuknak kell. Na nézzük meg mennyire okos a sorozat, vagy mennyire inkább I, Robot típusú.

Uhhh... Karinak majd rengeteget kell cipekednie.

Nincsenek megjegyzések: