2009. augusztus 6., csütörtök

Twittereg a Twitter

T_T Végre lehetőségem van napközben a Twitterbe lépni, és erre ez a rozoga kis hálózat nem akar rendesen működni. Buuuuuu~! Nem igazságos! Ma úgy döntöttem, hogy beviszem Nagit a CPCECR-be, ahol a kurzust adják, és ezen jegyzetelek, hogy majd könnyebben lerakhassam a munkát, és közben fél szemmel figyeljem az Internetet. De persze, épp ma, amikor végre fel tudok lépni az Internetbe jön egy banda hacker is belehackerkodik a Twitterbe (és a Facebookba). Micsoda peh! Egyre kevésbbé szeretem ezeket a haszontalan hackereket... :-( Üsse meg a menykő a haszontalanokat!

Habár tulajdonképpen először a munkába kellett volna mennem, és onnan ide, úgy döntöttem, hogy inkább egyből ide jövök, és még jó, hogy így döntöttem mert nagyon de nagyon későn keltem. Azért se mentem a munkába, mer ma úgy öltözködtem fel, mint egy egyetemista (de az egyetemünk ellen-egyetemébe mentem, mert ehhez közel van a CPCECR (Colegio Profesional de Ciencias Económicas de Costa Rica). Tök jó volt megint farmerbe öltözködni, kis sminkkel. Nem hittem volna, hogy ennyire fog majd a ruhám hiányozni.

A mai kurzus az Évi Opertív Tervekről és mutató menedzsment. Nem lenne olyan unalmas, ha nem volna ennyi állat a csoportban. A tanárnő egy általam ismert valaki, aki nem igazán szimpi, de a csoport egyre rosszabb. Hát igen, sok "tervező" gyűlt itt össze, és ha van valami amit a tervezők nem tudnak itt csinálni, az koncentrálni. 100%-os munka veszteség. Vagy talán csak az mert én a "mix" csoportban vagyok, ahol olyan emberek vannak akiknek nincsenek saját munkahelyükből munkatársaik, tehát egy "egyébb" csoportba tettek minket. Az én csoportomból csupa önkormányzat emberke van. Ezek aztán komolyan nem csinálnak semmit! Az egyik az Herediai önkormányzatből van (Heredia az a város és megye ahol én lakom). Ő azt mesélte, hogy az önkormányzat vezető havi két millió forintot kap fizetésként, és közben olyan hülye, hogy azt hiszi, hogy az herediaiaknak csak az érdekli, hogy jó utcáik legyenek, tehát minden pénzt (ami nem a zsebébe megy) mind út karpítozásra megy.

Ehhez a kurzushoz hozni kellett a ÉOT-t (nálunk PAO), de csak én hoztam el, amiért az önkormányzatosoknak a mi ÉOT-val kellett dolgozniuk. De dolgoztak? Nem. Itt tötyörögtek, majdnem elaludtak, hülyéskedtek, és közben a San José-i önkormányzati csajszi FOLYAMATOSAN nézte, hogy én mit csinálok a számítógépen. Vajon ilyenek amikor az irodában vannak?

A világ tele van hülyékkel, de legalább most már jó a Twitter! Heheheh ^_^

Nincsenek megjegyzések: