2009. augusztus 12., szerda

Mit Nem Szeretek

Nem tudom mikor írtam már, vagy ha egyáltalán írtam-e olyan bejegyzést ahol arról írok, hogy mit nem szeretek. Nézzük csak. Ezek nem mind, de egypárak azok a dolgok közt amiket nem szeretek.
  1. Nem szeretem a halász lét.
  2. Nem szeretem a babot.
  3. Nem szeretem a lecsót.
  4. Nem szeretem a paprikás krumplit.
  5. Nem szeretem a banánt.
  6. Nem szeretem a trópusi virágokat.
  7. Nem szeretem a hülyéket.
  8. Nem szeretem amikor hülyének néznek.
  9. Nem szeretem a halakat.
  10. Nem szeretem a bogarakat.
  11. Nem szeretem a kutyákat (pár kivétellel).
  12. Nem szeretem a házi madarakat.
  13. Utálom a papagájokat minden formájukban: perico, lapa, papagallo, lora. A tucán-t se szeretem.
  14. Nem szeretem az önsegély könyveket.
  15. Nem szeretem a kék színt.
  16. Nem szeretem a meleget.
  17. Nem szeretem a nyarat.
  18. Nem szeretem a természet túrákat.
  19. Nem szeretem a verseket (néhány kivétellel).
  20. Nem szeretem a gitárokat vagy a gitárzenét (néhány kivétettel, köztük Santana és Slash)
  21. Nem szeretem a 80'as éveket és a stílusukat, meg a zene zömét (De szeretem Bon Jovit és Guns'n'Roses)
  22. Nem szeretem Aaron Spelling-et, lányát, Tori Spellinget és minden sorozataikat és filmeit.
  23. Nem szeretem Kínát.
  24. Nem szeretem Afrikát (talán csak Dél Afrika kivételével)
  25. Nem szeretem a lusta embereket
  26. Nem szeretem azokat az embereket akikben nem lehet bízni, vagy akikkel nem lehet számítani.
  27. Nem szeretem a helyesírás hibákat.
  28. Nem szeretem a figyelmetlen embereket.
  29. Nem szeretem az angol humort.
  30. Nem szeretem a képmutató embereket, de különösen azokat akik hanyagok a képmutatással szemben.
  31. Nem szeretek vizet inni.
  32. Nem szeretem a kólát amiből kiszállt a szénsav.
  33. Nem szeretem a hülye vicceket, mint amikor valaki mindig ugyanazzal a hülyeséggel ugrat.
  34. Nem szeretem azokat az embereket akik nem ismerik el saját hibáit.
  35. Nem szeretem azokat az embereket akik azt hiszik, hogy a szerénység egy erény.
  36. nem szeretem azokat az embereket akik nem képesek észrevenni a valóságot és a saját körülményeit.
  37. Nem szeretem azokat az embereket akik folyamatosan mások ügyeibe ütik az orrukat.
  38. Nem szeretem azokat az embereket akik neveletlenek.
  39. Nem szeretem a szex vicceket.
  40. Nem szeretem amikor kiszúrnak mint valamilyen "érdekességet", legyen az a nevem, a kiejtésem, nemzetiségem, bőröm színe...
  41. Nem szeretem a csöpögös embereket, zenét, filmeket, irodalmat...
  42. Nem szeretem a vallásos embereket.
  43. Nem szeretem az egytémájú embereket.
  44. Nem szeretem Smallville-t
  45. Nem szeretem Ruby-t Odaátban.
  46. Nem szeretem a romantikát
  47. Nem szeretem a nem komfotos utazásokat.
  48. Nem szeretem a hátizsákos túristátak.
  49. Nem szeretem a hoszteleket.
  50. Nem szeretem az éretlen embereket.
  51. Nem szeretem az amerikai comic-okat. (kevés kivétellel.)
  52. Nem szeretem a rendetlenséget.
  53. Nem szeretem az olcsó, hamis ékszereket.
  54. Nem szeretem a sztrassz köveket.
  55. Nem szeretem a sztrassz-dús, vagy cirkon-dús, vagy gyémánt-dús ékszereket.
  56. Nem szeretem a nagy, csüngő kristály, vagy plexiglass, vagy műanyag csillárokat.
  57. Nem szeretem az üres falakat.
  58. Nem szeretem a csempe asztalokat, vagy a becsempézet kitchen counter-eket.
  59. Nem szeretem a cuccokat amiket a tévében lehet venni.
  60. Nem szeretem a "közép osztály" hamisságot.
  61. Nem szeretek várni.
  62. Nem szeretem Ayn Rand könyveit.
  63. Nem szeretem azokat az embereket akik nem értik, hogy "nem" az "nem", és azt hiszikm hogy ha "eleget dolgoznak" vagy "eleget zaklatnak" akkor megszerzik az ember szeretetét.
  64. Nem szeretem a függő embereket.
  65. Nem szeretem a féltékeny embereket.
  66. Nem szeretem azokat az embereket akik azt hiszik, hogy "bocsánat" minden hibát és rosszat eltöröl.
Nem jutt eszembe semmi más. Jelenleg. ^_^

Nincsenek megjegyzések: