2009. augusztus 8., szombat

Ma megint korán keltem, annak ellenére, hogy szombat. Nem kell dolgoznom, nem kell mindenféle bank- és postatúrát rendezni a város mélyébe, kicsi, gomolygó szívébe, csak felkelnem, Karival Skype-olni, majd délután szüleimmel a nagyboltba menni bevásárolni. Nem szoktam egyébként menni velük, de most el kell mennem, mert kell egy pár cucc az irodába. Kávé (egy bizonyos márka), víz melegítő kancsó, papír törülköző, papír zsebkendő és ilyenek.


Ki akarom egyébként használni a mai napot egy kis szakdolgozat munkára, hogy egy picit rendbeszedjek egy fejezetet, hogy már ezzel készen legyünk, letudjunk két fejezetet, (vagy hármat, attól függően, hogy a teorikus részt külön vesszük, vagy egybe az első fejezettel együt), és öszpontosítani tudjuk a hátramaradó három fejezetre. (Eredmények, Elemzés, Következtetések.) Most egy picit nehéz lesz, viszont, mert a munka kezd nagyon, de nagyon bekebelezni. Hát mit mondjak? Boldog vagyok. ^_^

Egyrészt tegnap kihasználtam, hogy az ebédnél ott volt a fönök, aki nem ebédelt velünk, csak ott volt és beszélgetett a munkatársaimmal. Megfigyeltem, hogy Cynthia letegezte és túl közvetlenül beszélt vele, ami nem csak hogy nem szép, de nem illik egy olyan valakivel aki folyamatosan azt várja, hogy alattavalói szépen öltözzenek ki. A főnököm ad a külsőségekre. De hát mégha Cynthia nem is vesz fel farmert (kifejezetten farmert, ami kék vagy fekete, holmi 80-as évekből előásott drap farmer nem igazán nézni farmernek), mindig valamennyire olcsónak nézki, és ezt nem csak a 400,-Ft-os ruhái miatt mondom (sajnos nem mindenki tud Benettonban vásárolni), hanem az egész hanyag, kurvamódon mutogatós öltözködése miatt. Tehát ott volt a főnök, köszöntem neki, hallgattam a beszélgetést, ahol éppen arról volt szó, hogy milyen jó áron lehet most házat és telket venni, hogy most az ideje, stb., amire már a végére, épp amikor senki se beszélt, és tudtam, hogy hallani fog engem a főnök, megemlítettem, hogy hát igen, az olyan jó lenne, de sajnos, amikor az ember előreléptetése be van ragadva, minden más előreléptetéssel együtt...

A főnököm (legyen ő Mr.Vain) erre megfordult, és mondta, hogy nem igaz. Mondtam neki, hogy ezt mondták nekem és ezért van egy PROF 3-as lefagyasztva nekem. Megkérdezte, hogy ki mondta ezt, és egy hiteles nevet adtam. Megfontolóan nézet, majd elment. ^_^ Lehet, hogy felhasználja nagy erejét, hogy kifagyassza a neki kellő előléptetéseket, köztük az enyémet is? ^_^ Jaj, remélem így lesz!

Tegnap, ugyanakkor, fantasztikus napom volt. Mondjuk nem tetszett az, hogy Greivin úgy küldte el a benchmarking munkát mintha ő csinálta volna az egészet, amikor ÉN csináltam meg a munka nagy százalékát, én mondtam meg neki hol keresse a Telefónica Movistar honlapjait, hogyan találja meg a kártyás díjterveket, ÉS ráadásul én fordítottam le spanyolra az egész portugálul írt dolgokat amik a Brazil oldalon voltak. (Nem tanultam soha portugálul, de nekünk egy annyira egyszerű, átlátszó nyelv, hogy csak egy kis logika kell és ki lehet mindent bogozni.) Na, most az egyszer "elengedem" (de mivel ÉN írtam már benchmarking eljárás, le fogom a főnök előtt szögezni, hogy ki itt az aki tud), de ezekután nem segítek neki semmiben, nem osztok meg vele semmit, ha csak nem muszáj-muszáj és a főnök kifejezetten mondja nekem, hogy segítsek neki. Nem vagyok én iskola, nem vagyok én jótékonysági szervezet: én nem adok második lehetőségeket.

Ezen az apró helyzeten kívül, fantasztikus napom volt tegnap, mert lekezdtem tanulmányozni a díj tervezetet, amit majd be akarnak adni a SUTEL-nek (a Costa Ricai NHH). A jelenlegi díjakkal tanulmányoztam, ceruzával odaírkáltam megjegyzéseimet, fontosabb dolgokat highlighter filctollal kiemeltem, amikor rábukkantam a Roaming díjakra. Egyet pislogtam, megnéztem jól látom-e, majd megint pislogtam egyet. Eszméletlen, Gigatalmas (Giga-hatalmas) hibák voltak benne. el se tudtam képzelni ki volt az a hatalmas nagy marha aki ilyet mert írni a tervezetbe. (Valamennyire kiderült, hogy Rosario volt a ludas, a díj mikro-csoport "feje".) Na, elővettem a 2007-es munkanaplómat és kikerestem a Roaming tudásomat. Jól jött, hogy néha grafomániásként jegyzetelek, mert benne volt minden. IREG, TAGID, TAP, CIBER, AA12, AA13, AA19, TNA, SDR és az IOT. Fejem el kezdett dolgozni nagy sebességgel, emlékeket előhívva amik nem voltam benne a jegyzeteimben, és elővettem egy papírtömböt és elkeztem jegyzetelni, minden gondolataimat leírni, minden hibát kielemezni. Eszembe jutott a Roaming munka amivel valaha foglalkoztam, és gondolta, hogy talán elő tudom megint venni és felépíteni rá egy Roaming díj tervet, valamit ami tényleg működjön, és ne legyen olyan hatalmas butaság, mint kifizettetni a MI ügyfeleinkkel a cégünk IOT-t amit mi a többi cég ügyfeleitől veszünk be. Ez felperdített, annyira, hogy jelenleg is alig tudok másra koncentrálni. Csak ezen jár a fejem: mi kell ahhoz, hogy rendbe tudjam hozni a Roaming díjjainkat. Tudom mi kell, és tudom kitől kell kérni.

Nyuszi a prérifarkas, szuperzseni!

Nincsenek megjegyzések: