2009. február 25., szerda

De Komolyan Nem Szeretem Az Explorert

Igazán nem szeretem az explorert több ok miatt, és mind nagyon jó ok. Nem szeretem mert:
  1. Kék
  2. Hülye
  3. Nem tudom magyarra állítani, hanem mindig csak spanyolul akar megjelenni.

A mozilla ezerszer jobb. Komolyan. Explorer lassan nyomába lép de nem éri el. Szörnyű egy találmány.

Történt az, hogy a múlt hétvégén Víctor rábeszélt, hogy próbáljam ki a legújabb MSN-t, az MSN Plus-t, mert ezzel az Outlook-ba lehet küldeni az e-mail-eket (én sose tudtam ezt megfelelően megszervezni), majd minden más e-mailemet is egy helyen tudnám megtekinteni... Hát ez nagyon is jónak láttam, mivel naponta TULAJDONKÉPPEN 2 yahoo, 1 gmail, 2 mail.com és 1 hotmail címet kellene megnéznem. Azt hiszem volt nekem egy freemail.hu-m is, de ki tudja mi lett vele azóta. Na, gondoltam kipróbálom, és mi lett a vége? Katasztrófa, az lett a vége.

Kezdjük azzal, hogy a szép, magyar MSN-em most franciául beszél. Még jó, hogy nem angolul vagy spanyolul! Csak az kellene, komolyan. Szeretem a franciát, persze, nem csak a franciákat, de az MSN-em legyen azért magyarul. Nem, jön és FRANCIÁUL jelenik meg, mozdíthatatlan, használhatatlan, kezelhetetlen és minden baja van. A betűk olyan nagyok, hogy a vakok is elolvashatják, és ha ez nem lenne elég, nem lehet a beszélgető ablakokat szépen berendezni! Csak a szöveg alá lehet képet tenni, de máskülönben tűrje az ember a ronda kék alátétett.

Na, gondoltam, megvárom, hogy mit tud vele tenni a Víctor vagy a Mario, amikor észreveszem, hogy ez kidobta a MOZILLÁMAT, mint alap internetböngésző!!! WHAT THA FUCK????? Mi volt ez? Miért? Igen, MSN 2009 alattomosan kivakarta mozillát a helyéről és benyomta a hülye explorert az előtérbe. Gmail most a kékben akarja nyítni lapjait, nem a narancsban. Ma gondoltam, nem veszekedem, legyen meg Microsoft akarata, játszunk egy darabig az explorerrel, de nem. Lehetetlen. Mindenhez új ablakot nyit, mindenhol beragad, megakad, felfordul. Ez a termék egyszerűen olyan rossz, hogy csak sírni lehet rajta.

Na, most megpróbálom feltenni a Messgenser Plus! Live 4.21.270-est MAGYARUL, ami valami oknál fogva nagyon ismerősnek tűnik, és majd sírok egyet Mariónak, hogy segítsen átmenni megint a mozillába... amit majd tomácsolnom kell neki, mivel minden, minden magyarul van.

Nincsenek megjegyzések: