2009. február 2., hétfő

Lett Volna, de Elfelejtettem

Igen, folyik a munka több szálon, ahogy hol ezt csinálom, hol azt, ezt beírom a havi munkabejelentésbe (én annyira lusta vagyok ezt a hó végén csinálni, hogy inkább munkaközben írom meg. Valamit elkezdek, beleírom, majd ebédkor, munkavégzéskor odaírom, hogy mennyi százalékot haladtam. Ennek az a jó oldala, hogy akármikor, ha kérik, hogy mit csináltam idáig be tudom adni. Egyébként volt erre is példa már, hogy a semmiből, semmilyenkor kérik, hogy mennyi az idáig ledolgozott munka. Ezt alapvetően arra találtál ki, hogy a munkásokat zaklassák, mert mindenki csak a hónap végén csinálja... de ezzel én kifogtam rajtuk! Ha-há! Willie el Coyote, Super Genio. Me gusta como suena!), hol pedig bloggozom, Karizom... vagy Karizok? Egyébként ma tudtam, meg, hogy nincs olyan, hogy "gáztalan", pedig a kólám jelenleg az. Kóla. Kéne kóla. Most.

Na, megyek venni kólát, ebédelni, át adni valami portékát, pénz behajtásról beszélni az illetővel és tovább munkálni, forgalmazni a portékát, és kihuzigálni a csinálni valókat a listámból. Már egyet kihúztam, a memorandumot. Ezt most a főnökömön függ. ^_^ Tudod mit? Ki fogom azt a memót és az e-mail-t nyomtatni, hogy megmaradjon nekem bizonyítékul, mert amennyire ismerem ezt a gazembert, nem is fogja elolvasni és hónappokkal utána majd kereshetem rajta a memót. Tudod miért nem mozog itt semmi? Mert ez a mihaszna, levegő-lopó, helyet-a-világon-haszontalanul-elfoglaló lény nem mozog.

----

Kari azt mondta ma rám, hogy rossz vagyok. Jaj, nem is vagyok az! Tehát jó, azzal szórakoztam, hogy játszottam a lányok érzelmeivel, de hát... ők hagyták magukat! Ha nagyon, nagyon rossz lett volna nekik, nem jöttek volna vissza, nem? Nem jöttek volna utánam és álmodoztak volna azzal, hogy összeköltöznek velem és mosnak, főznek rám... Plusz, szerencséjük volt, hogy egy ilyen húúúúú meg háááá csajra akadtak, mint én. Jobbat nem is kívánhattak! (Plusz jó forrásból tudom, hogy továbbra is szerelmesek belém... ^_^)

Nem vagyok rossz, csak épp (vissza)élek azzal ami nekem adatott. ^_^

Ha ér valamit, sose játszottam (így) a srácok érzelmeivel.

Kis Angyal vagyok... ugye, Gyuszi? Kis Nyuszika Angyal vagyok? ^_^

Nincsenek megjegyzések: