2009. február 1., vasárnap

Nem is vettem észre

Úgy lett volna, hogy ma találkoztam volna a Laurával, hogy ma elmentem volna a Víctorhoz megnézni a legújabb Odaát fejezetett, el kellett volna mennem Spinning-re, mert már nagyon rám férne egy kis torna, neki kellene ülnöm a mosásnak, el kellett volna mennem a Hiperbe megvenni a munkába a webkamerát és folytathatnám a hosszú listát. A ruhát még oda tehetem, és jobb ha oda is teszem, mert jövő hétvégén nem nagyon hiszem, hogy nekiállok mosni (ugyan is itt lesz a Kari!). Kicsit rendett is kellene valamennyire teremteni, de jaj, hogyan!? Egy egész doboz vouchert kellene átnéznem és szortíroznom, majd rengeteg más vouchert valahova elrakni... nem egyszerű! Nem is beszélve arról, hogy még nem csináltam meg az évi tisztogatást és kidobálást, ami már lassan rám is férne. Valahogy még nem alkottam meg évi terveimet. Tehát mi legyen 2009-nek a fő tényezője? Mikörül tervezzem cselekedeitemet? Hát gondolom, hogy a szakdolgozat, az tuti.

Mondjuk ezek a fő tényezőim 2009-re:
  1. Befejezni a szakdolgozatot és megszerezni ez által az egyetemi végzettséget. Következő lépés: elismertetni a Budapesti Közgazdasági Egyetemen. Következő lépes: jelentkezni a doktori szakra.
  2. Több ismeretet szerezni a nemzetközi és nemzeti Roaming szolgáltatásról, részeiről, rendszereiről, hálózátairól.
  3. Jobban megismerni az ITU és az ETSI szabványokat amit a mobil telefon szolgáltatásra, az Internetre és a multiplay-re vonatkoznak.
  4. Elérni egy alapfokú német tudást, miáltal meg tudjak szólalni, minden táblát el tudjak az utcán olvasni és középszinten (legalább) tudjak könyveket olvasni.
  5. Kifizetni legalább a hitelem 80%-át a Lafise és a Scotiabank hitelkártyákban.Ez nehéz lesz, de nem lehetetlen. Ezt feltételezve, hogy egész évben ennyi fizetést kapok. Amikor meglesz az egyetemi... a terv a hitelkártyák teljes tisztítása, a Scotiabank visszaadása és a hitelek csökkentése lesz. Az első esetben: Következő lépés: hitelkártyák tisztítása, hitelek komoly törlesztése. Második esetben következő lépés: hitelek tisztítása, lakásra való gyűjtés!
Igen, jól figyelted meg, a Kari nincs ezekbe a fő tényezőkbe. Miért? Mert még nem állunk igazán "tervező" állapotban, csak "álmodozó", és ez azért van, mert még mindig ide vagyok kötözve. Tervein vannak, persze. Jövő héten jön és nagyon, nagyon jól fogjuk érezni magunkat. Elmegyünk Tamarindóba, sétálgatunk, eszünk, iszunk, ő majd búvárkodit egy kicsit ha tud, én pedig közben olvasok, vagy írok-internettezek vagy valami. Remélem megtetszik neki itt.

Anyuval ma néztük a szobát ahol majd lesz(ünk), mert nem a szobámba marad, mert itt nincs hely (persze én vele fogok aludni, you mind), de itt annyi időt tölthet amennyit akar. Na, néztük hova tegyük majd a tévét, biztos majd átviszem az én DVD lejátszómat. Megnéztük, hogy legyen elég hely a szekrényben, kényelmes legyen a szoba... A törülközőkről is gondoskodni kell, pipere cikkekről, egyebekről, hogy minél jobban érezze itt magát. ^_^

Most vettem csak észre, hogy ez előtt négy bejegyzést tiltottam le. Miket is írtam? Hnnnn... ^_^ én is kíváncsi vagyok! Tehát, kedveseim, ha hírtelen nem láttok semmit itt, nem feltételesen azt jelenti, hogy nem irtam, csupán azt, hogy nem mutattam meg!

Jaj, olvad a fügés fagyim, kiszáll a szénsav a kólámból... és még nem is fürödtem ma! Pedig ma kell megmosni a hajamat, borotválni és egyebek! Milyen sok dolgom, van! ^_^

Nincsenek megjegyzések: