2009. február 9., hétfő

Kérdőív amit Christina Blake-től vettem át

Volna munkám de ez érdekesebb... azt hiszem.

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?

parkban, taxin, utcát, otthon, ágyban... Utoljára talán az ágyban. ^_^

2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?

Magától a háborútól függne, de lehet, hogy nem.

3. Bealszol a tévé előtt?

Nem úgy kell mondani, hogy "elalszol"?

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?

azt akarod mondani, hogy lehet máskép is? Ja igen! Közvetlenül a zacskóból, vagy közvetlenül az asztalról ahova leöntötted. Egyébként egyszer a cicámmal együtt a cicatálból is felnyaltam. Nagyon finom! ^_^

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?

Mit tűzől a betűző versenyben? Sose hallottam ilyenről...


6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?

Nem szoktam vitatkozni igazán barátaimmal. Ha a dolgok elfajulnak, akkor a kapcsolat is elszakad.

7. Gyorsan gépelsz?

hát szerintem normálsi sebességgel gépelek. Angolul azért gyorsabb vagyok mint spanyolul, vagy magyarul.

8. Félsz a sötétben?

Nem, fényben szoktam félni, ugyanis vámpír vagyok.

9. Most van valaki, aki tetszik?

Mármint, hogy önmagamon kívül? ^_^

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?

Utolsó pillanatban úgy döntöttem, hogy nem megyek vele moziba. ^_^ El se tudtam hinni, hogy ilyen könnyű volt!

11. Szerencse számod?

506-22-89-46-16. Bagelmen's száma!


12. Nyertél már lottón?

Nem lottózok.

13. Most iszol valamit?

Mit gondolsz?

14. Okosnak tartod magad?

nem tartom magamat okosnak. Az vagyok.


15. Ettél valaha bogarat?

Ha a csiga, és a tengeri-micsodák bogarak, akkor igen.


16. Most van valaki, aki hiányzik?

Jelenleg nem!!! ^_^ De kérdezz meg egy hét múlva.


17. Mit kérsz karácsonyra?

Karit, Swatch-ot, Benetton-t, rögbit, Bécset és lehet, hogy egy Lalique-t is, de ezt még nem döntöttem el.

18. Ismered a muffinembert?

Egy barátom barátja.

19. Beszélsz álmodban?

Beszélek, éneklek, nevetek, sírok, kiáltok és hírdetéseket is ismételek.


20. Emlékszel az első csókodra?

Homályosan.

21. Reptettél valaha sárkányt?

Nem igazán. Apu mindig helyettünk csinálta a sárkányt, ami ronda volt és nagy és csak az ő fejében működött. Sose értettem miért nem csinálhattunk hagyományos, bevált sárkányt vagy fákját mint mindenki más.

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?

Húúú... nem tudom. Talán a Karib Tengeren, de nem a partnál, hanem bent egy szigethez közel. Yachtoztam egy csoport orosszal.

23. Sikeresnek tartod magad?

Hát én vagyok... ez egyértelmű.


24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?

Több mint amennyit hívni szoktam.


25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?

Van. Ja! Már mint hogy igazit. Nem, mert nem lenne hova tennem.

26. Mik a terveid holnapra?

Megpróbálom kiiratni magam betegszabira.

27. Mit csináltál múlt hétvégén?

Azon dolgoztam, hogy bepótolok egy havi... nem érdekes! ^_^ Aaahhh...ummmm... Hát Karival voltam. ^_^

28. Most hiányzik a suli?

Nem. Van sulim, és tök jó ráadásul. A vezetőtanér hülye, de a karrierem a világon a legjobb.


29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?

Ma reggel ... ^_^ Többször, you mind.

30. Szeretsz szingli lenni?

igen... feltéve, hogy még mindig annak számítok. Ha már nem vagyok single, akkor jó single-nek lenni, de nem single-nek is. Szeretek ÉN lenni. ^_^

31. Szereted a szobádat?

ja.


32. Ki a hősöd?

John Maynard Keynes


33. Lógtál valaha a suliból?

Hát persze! Mint minden normális ember. Csak hogy én mindig előbb elmentem és utána "lógtam" úgy, hogy az ájulás széléig vittem magam (régen tudtam ilyet csinálni) és akkor, mivel "beteg voltam", a tanár elengedett legjobb barátnőmmel, hogy "haza kísérjen". ^_^


34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?

dolgozni biztos nem, tehát találnom kell valamit, hogy ne unatkozzak.


35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?

CSAK 24 órát? Nem is érné meg!

37. Ettél valaha kutyakaját?

Nem, mert büdös. Macska kaját viszont igen. Lazacos májkrémet a Whiskas-tól. Kenyérrel fincsi!

38. Őszinte ember vagy?

nem, de lehet, hogy igen. Attól függ.


39. Szereted a ham&eggs-et?

kiét?

40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?

Swatch óra, óvszer, fülbevaló.

41. Van valamilyen sebhelyed?

Igen. Minden sebemet ugyanarra a helyre teszem. Így nem veszítem el őket!

42. Szereted az akciót, a pörgést?

mit értesz az alatt, hogy "akció"? Ez egy relatív dolog, és a kérdést nagyon rosszul tették fel.


43. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?

én.


44. Mi a legnagyobb titkod?

Földre szállt angyal vagyok.

45. Milyen gyakran telefonálsz?

amilyen gyakran kell.

46. Hiszel a szerelemben?

Hát lássuk... tíz éven keresztül levadásztam a világ legcsinosabb, legkívánatosabb pasijait és szabadon éltem, senkihez nem tartoztam, senkit se tartottam meg, kiselejteztem azt is amihez más körömmel ragaszkodott volna. Aztán egyszer, egy szép napon, ami tulajdonképpen "este" volt, és Szilveszter, megismertem valakit aki egy hét alatt szívembe költözött és azóta is ott van... örökre. ^_^ Hiszek a szerelemben? Nem. ÉLEM!!!

47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?

Nem, olyan nem létezik. Mindent amit akarok előbb-utóbb megkapom... vagy nem is érdekel tovább.

48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban?

Feneke... feneke... szeme, szemöldöke.

49. Mikor sírtál utoljára?

Pénteken... U_U

50. Kit öleltél meg utoljára?

Karit. ^_^


51. Jól kijössz a családoddal?

Yep.


52. Hol van a mobilod?

Nem tudom, de ha megszólal, akkor már tudni fogom.


53. Mit ettél utoljára?

Kólát és Reese's Pieces.


54. Mi a kedvenc színed?

zöld

55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?

Ausztralia... Karival ^_^


56. Most milyen dalt hallgatsz?

"Smile", Tupac Shakur


57. Most mire vágysz?

Ummm... Karira?


58. Melyik a kedvenc kocsid?

Chevrolet Impala 67

59. Most nézel valamit a tévében?

Az American Idol-t. MUNKÁBAN VAGYOK!!! Mi féle kérdés ez?


60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
Karival

Nincsenek megjegyzések: