2009. február 22., vasárnap

Naplós Nap

Késő van és fáradt vagyok, de gondoltam írok egy picit lefekvés előtt, hogy Karinak legyen mit olvasnia reggel. Otthon 5:49 óra van , de itt csak 22:49. Brokeback Mountain megy a Warner Bros csatornán. Ma három fejezetet néztem meg az Odaátból Víctorral. Isteni volt. Nem olvastam semmit a szakdogára, ahogy szerettem volna, de gondolom holnapra marad. Van idők, tehát semmi gond.

Ma egy finom naplóírós napom volt, annyira, hogy zavartak az emberek amikor rám figyeltek és abba kellett hagynom az írást. A bankban az ügynök, aki elintézte az új csekk könyvem kérelmét. A pasi aki a klónozott könyvemet intézte... Víctor maga, akire figyelnem kellett ahelyet, hogy kivegyem a naplómat a táskámból és írhassak.

A bloggal nem ugyanaz, mert nem tudom mindenhova vinni magammal, de a naplóm mindig velem van és csak én olvasom.

A szobámba hatalmas kupleráj van, de nem akarok most vele foglalkozni. Istenem, olyan késő van már! Egy teli doboz voucheren mentem át keresztül kártyákra választva... egyenként. Még egy tucat elraknivaló, szortírozni való, olvasni való cucc vár rám.

Hn... jó. Holnap.

Nincsenek megjegyzések: